Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
1:42:40'da bir sahne daha var. Kaçırmayın.
❤️💙❤️Rinrintan💙❤️💙
Ceviri ve edit için teşekkürler.
🥰😍😘🤭😜🙃☺️🫰👍🤌
Güzel filmdi gobata yura sahneleri Güzeldi ama cok fazla boş sahneleri vardi ya biraz daha dolu sahne olsaydı keşke.sonu güzeldi hüzünlü son tercihi iyi olmus filim izlerken hic sıkılmadı su gibi akti neyse devam keeeeeeeeeeeee.
😎🫠🫤🧐🥶🥵🤯🤔😅🤭😜🤤😓
Bunu şimdi mi izlemeliyim yoksa bundan önce bölüm izlemem gerekir mi ona göre başlicam yardım lazım!!!
3. sezondan sonra 4.sezondan öncesi
Anladım teşekkürler
Ah be gobta umarım 4.sezonda bir araya gelirler
Adam öldü nasıl bir araya gelsinler a*k
Yeniden doğdu ya kaç kez reenkarne olmuş kendi diyor
Sonunda gelmiş. Çeviri ve edit için teşekkurler 🤩🤩🤩
Rica ederim
Çeviri ve edit için teşekkürler.
Rica ederim.
Filmin başları güzeldi ama sonlarına doğru biraz sıkıcı olmaya başladı :(( Rimuru ejderhayla olan dövüşte biraz arka planda kaldı bence ve de Gobta'yla Yura'nın olduğu çok fazla sahne vardı ve o kısımlar bence çokta güzel değildi. Müzikler, aksiyon sahneleri ve çizimler çok ama çok güzeldi ama hikaye biraz baydı. Film genel olarak biraz ortalamaydı ve ne kadar kötü yönlerini belirtsem de yine de sevdim aslında. Slime Datte Ken'le alakalı ne varsa seviyorum :D Karakterleri başka durumlarda tekrar görmek de güzeldi :))
Yahu artık dünyaya korku salan, her ruha güce diz çöktüren Diablonun Rimiruya çay servisi yapmasını daha çok görmek istiyorum. Ara sıra verilen angarya ülke yıkma gibi işleri bir çırpıda bitirip çay servisi yapmaya dönmesini görmek istiyorum. Diğer iblislerle çay servisi kavgası yapmasını görmek istiyorum. :D Elde Diablo gibi başlı başına bir karakter var doya doya göremedik bir türlü bea.
İlkim ab aboooo
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.